Levering/retour/ruilen

Levering

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. De standaard levertijd bedraagt 2 tot 3 werkdagen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte!

De verzendkosten bedragen:

€4,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

 

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten terug gestort mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is (verpak deze indien mogelijk in originele verpakking).

De kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket (raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder). Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. U kunt contact met ons opnemen via onderstaand contact formulier of mail ons op info@mavay.nl. Wij zullen vervolgens het retour in behandeling nemen.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem!  U kunt hiervoor contact opnemen met via onderstaand contact formulier of mail ons op info@mavay.nl . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product, zie onze retour procedure. 

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog indien mogelijk voor u te wijzigen.

 

Garantie

Wij streven ernaar om onze producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

 

 

Contactformulier

Hi! Wil jij je aankoop retourneren of ruilen?

Vul onderstaand formulier in & wij zullen deze aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.